Headu Montessori Moje prve besede SLO

20,00 

Učenje branja in pisanja v treh korakih:

  1. Otroci sestavijo besedo s pomočjo slike v ”hišici”.
  2. Z uporabo dodatnih črk besedo sestavijo v okvirju.
  3. Spodaj jo lahko še zapišejo s posebnim piši-briši pisalom.

Igra v slovenskem jeziku!

Veščine:

Branje in pisanje; učenje pisanja; branje besed; prepoznavanje abecede; učenje novih besed; ročna spretnost.

Metoda: Montessori

Starost: 3-6

Št. igralcev: 1+

Razpoložljivost: Na zalogi SKU: 8057592353986

Opis

Osnovne informacije

Učenje branja in pisanja v treh korakih s pomočjo Headu Montessori Moje prve besede SLO.

  1. Otroci sestavijo besedo s pomočjo slike v ”hišici”.
  2. Z uporabo dodatnih črk besedo sestavijo v okvirju.
  3. Spodaj jo lahko še zapišejo s posebnim piši-briši pisalom.

Igra črpa navdih iz Montessori tehnike, kjer otroci branje in pisanje vadijo na zabaven in zanimiv način.

Igra v slovenskem jeziku!

Podrobnosti izdelka Headu Montessori Moje prve besede SLO

Kategorija: Predšolske izobraževalne igre

Poglavitna inteligenca: Jezikovna inteligenca

Veščina: Branje in pisanje

Metoda: Montessori

Starost: 3-6

Št. igralcev: 1+

V škatli dobite:

  • 72 črk;
  • 3 besedne hišice;
  • 18 sestavljank;
  • 3 majhne table;
  • 1 piši-briši pisalo;
  • navodila

Avtor: Frankese

Ilustrator: Sophia Toulliatou

Poreklo: Italija

 

Vključene inteligence

Headu Montessori Moje prve besede SLO spodbuja naslednje tipe inteligenc:

RAZVOJNE INTELIGENCE %
Jezikovna 100%
Telesno-kinestetična 75%
Prostorska 75%
Logično-matematična 50%
Naravoslovna 50%
Osebnostna 25%
Glasbena 0

 

Kako igrati Headu Montessori Moje prve besede SLO?

Ta igra temelji na metodi treh stopenj Montessori, pri čemer uporablja učenje na podlagi igre za izgradnjo otrokovega jezika in mu daje prednost pri branju in pisanju prvih besed. Maria Montessori je uporabila trostopenjsko metodo za uvajanje novih konceptov, kot so nove besede, oblike, barve, zvoki itd., in je še posebej priporočljiva za zgodnje učenje. Pri delu z zelo majhnimi otroki je možen prvi pristop k igri in materialom, saj bodo pri tej starosti že vsrkavali informacije iz svojega okolja in ljudi okoli sebe, s katerimi bodo začeli komunicirati. V tej igri metoda treh obdobij pomaga pri prepoznavanju besed, pomnjenju konceptov, pisanju in branju.

Z materialom, ki ga dobite v škatli, so možne so tri različne oblike igre; tako individualno kot skupinsko. V prvem koraku spodbujajte otroke, da se igrajo posamezno, da bodo napredovali z njihovo lastno hitrostjo in na naraven način.

TRIJE KORAKI IGRE

Otroci z ustreznimi hišicami začnejo sestavljati sestavljanke in tvorijo besede; nato besede »napišejo« s pomočjo premične abecede; in končno vadite pisanje s posebnim priloženim peresom.

V igri so trije makro koraki:

  1. Povezovanje predmeta z imenom: otroku ponudite vse besedne uganke (priporočamo, da začnete s tričrkovno besedo, nato s štiričrkovno in na koncu s petčrkovno).
  2. Prepoznavanje predmeta po njegovem imenu — otrok s pomočjo premične abecede »napiše« ime predmeta, sestavljenega v sestavljanke, tako da črke postavi v predvidena mesta v hišicah za sestavljanje besed.
  3. Asimilacija asociacije predmeta/imena — otrok vadi pisanje s posebnim peresom, ki je priloženo, in sestavljanje črk v predvidenih prostorih v hišicah za sestavljanje besed.

1 – Sestavljanke

Otroku dajte vse sestavljanke, da jih poljubno ureja. Nato jim pomagajte, da jih sestavijo v hišice za ustvarjanje besed, brez da na njih pritiskate ali pomagate, da bi bili hitrejši. Počasi razločno izgovorite ime predmeta na sliki v uganki, tako da otrok sliši vse posamezne glasove v besedi. Po tem pustite otroka, da se igra z ugankami toliko časa, da jih raziskuje in manipulira z njimi.

2 – Premična abeceda

Ko otrok izgovori imena vseh predmetov v igri, preverite, ali lahko prepozna predmet iz njegovega imena, ko ga izgovorite na glas. Nato prosite otroka, naj ‘napiše’ besedo s pomočjo premičnih črk, postavljenih v ustrezno hišico za sestavljanje besed.

Če je storjena napaka, otroka ne odvračajte z negativnim jezikom, npr. »ne« ali »narobe« itd. Če otrok na primer sestavi besedo “mačka” pod uganko s pečatom, recite »To je beseda “mačka”. Ali lahko sestaviš besedo “pečat”«? Za najboljše rezultate je bistveno, da se ime predmeta in vprašanje ponovita.

3 – Prosto pisanje

Otroka prosite, naj napiše besedo, ki jo je sestavil. Za začetek naj jo preprosto prepišejo, kasneje pa jih spodbudite, da si besedo prikličejo v spomin in jo sami napišejo. Preverite in utrdite naučeno branje in pisanje z vprašanjem “Kaj si napisal?” Če otrok pravilno pove besedo, pomeni, da je pravilno povezal nomenklaturo.

Starš, ki se igra z otrokom, lahko s tablami predstavi druge besede, ki niso vključene v igri, nato pa prosi otroka, naj jih zapiše. Kot nadaljnji korak lahko starš tudi nariše predmet na tablo in naredi igro tako, da napiše njegovo ime.


Navodila za igranje igre Headu Montessori Moje prve besede SLO v angleškem jeziku:

 

https://www.headu.com/data/uploads-headu/docs/EN26968-PDF-1.pdf

 

Dodatne podrobnosti

Teža 0,700000 kg
spol

fantek, punčka, unisex

starost

2-3 leta, 4-5 let

Blagovna znamka

Headu

Raziščite edinstven svet učenja z blagovno znamko Headu, vašim partnerjem v Montessori izobraževanju! Njihove igrače so kot čarobni ključi, ki odpirajo vrata otroške domišljije. S Headu se učenje ne dogaja samo v šoli – postane vsakodnevna pustolovščina! Otroci raziskujejo, odkrivajo in se razvijajo skozi igro, zasnovano na učni metodi Marie Montessori. Prepustite se svetu učenja skozi igro z blagovno znamko Headu - kjer rastejo male misli in velike ideje.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.


Bodi prvi ocenjevalec “Headu Montessori Moje prve besede SLO”

1 2 3 4 5

PODOBNI PRODUKTI