Headu Montessori igra Kmetija
20,00 €
Tvoja prva dejstva o kmetiji s Headu Montessori igra kmetija!
Kdo spi v hlevu? Kaj raste na vrtu? Kje je shranjena pšenica? Zabavajte se ob spoznavanju številnih novih stvari na kmetiji, v družbi živali in ljudi, ki tam živijo!
Veščine:
Okoljska trajnost; spoznavanje kmetij; prepoznavanje živali; prepoznavanje delovnih mest; razumevanje, od kod stvari prihajajo.
Metoda: Montessori
Starost: 2-4
Št. igralcev: 1+
- Opis
- Dodatne podrobnosti
- Blagovna znamka
- Mnenja (0)
Opis
Opis
Osnovne informacije
Headu Montessori igra Kmetija – tvoja prva dejstva o kmetiji! Kdo spi v hlevu? Kaj raste na drevesu? Kaj je znesla kokoš? Vtikanka ponuja ogromno možnosti za igro in učenje. Mlajšim otrokom lahko postavljate različna vprašanja zaprtega tipa in s tem krepite njihovo vizualno pozornost ter sposobnost opazovanja, medtem ko starejši otroci lahko razmišljajo samostojno, npr.: Kaj se dogaja v hlevu ali zakaj kmet vozi traktor? Lahko pa si izmislite zgodbo in jo potem še odigrate z liki, ki so zraven. Igra je namenjena predšolskim otrokom do 5. leta starosti, vendar bodo v njej zagotovo uživali tudi starejši otroci.
Podrobnosti izdelka Headu Montessori igra Kmetija
Kategorija: Izobraževalne igre za dojenčke
Poglavitna inteligenca: Naravoslovna inteligenca
Veščina: Trajnostno okolje
Metoda: Montessori
Starost: 2-4
Št. igralcev: 1+
V škatli dobite:
- 6 kartic kmetij
- 36 ploščic
Avtor: Raziskovalni center Headu
Ilustrator: Sophia Toulliatou
Poreklo: Italija
Vključene inteligence
Headu Montessori igra Kmetija spodbuja naslednje tipe inteligenc:
RAZVOJNE INTELIGENCE | % |
---|---|
Naravoslovna | 100% |
Telesno-kinestetična | 75% |
Prostorska | 75% |
Osebnostna | 50% |
Logično-matematična | 50% |
Jezikovna | 25% |
Glasbena | 0 |
Kako igrati Headu Montessori igra Kmetija?
Šest igralnih kartic se lahko uporablja kot maksimalne kartice , ki prikazujejo tipične prizore s kmetij z veliko vidnimi podrobnostmi in še več skritimi pod izvlečnimi deli.
Z otroki odprite škatlo Headu Montessori igra Kmetija in jih opozorite na šest kmečkih kartic ter jim dovolite, da jih sestavijo v vodoravni pravokotnik. Kartice poberite in na glas povejte ime vsakega kraja na slikah in vsakega upodobljenega predmeta: kmečka hiša, hlev, polja, silos in traktor, dvorišče, ovčji ograd, zelenjavno zemljišče, sadovnjak itd. Otroke prosite, naj za vami glasno ponovijo besede.
Kaj je to? Kaj je spodaj?
Otroke opozorite, da ima vsaka kartica izvlečne dele (na hrbtni strani kartic so majhne luknjice, da jih je lažje izvleči). Za njimi je več živali ali stvari, ki so bodisi za oknom bodisi v notranjosti nečesa drugega. Otrokom na primer pokažite, da je na dvorišču piščančji trop in ko potisnete košček, so za njim piščančki. Ali da je pod kokošjo mamo nekaj jajc, pod petelinom nekaj črvov in tako naprej.
Spoznavanje živali in krajev
Opozorite otroke na imena živali: krava, konj, pes, raca, ovce… Razložite, kaj se dogaja na vsakem kraju. Na primer, kmet živi s svojim ženo na kmetiji, krave živijo v hlevu, pšenica ali krma za živali sta shranjeni v v silosu, zelenjava raste na vrtu, sadno drevje v sadovnjaku in v panjih živijo čebele, ki pridelujejo med. Vse te podrobnosti so zelo pomembne. in pomagajo otrokom prepoznati živali, vloge in delovna mesta ter razumeti, kjeizvirajo nekatera živila.
Spodbujanje učenja s tristopenjsko metodo
Ko otrokom pokažete kartice in glasno poveste imena upodobljenih predmetov, jih vadite v prepoznavanju z naslednjimi vprašanji: “Kje je kmetija?”; “Ali mi jo lahko podate?”; “Kje je hlev?”; “Ali mi ga lahko podate?”; “Kje je zelenjava?”.
Igro Headu Montessori igra Kmetija zaključite tako, da otroke prosite, naj povedo imena posameznih krajev na kmetiji, ali pa zahtevate posamezne informacije tako, da pokažete nanje ali postavite naslednja vprašanja: “Kako se imenuje ta kraj?”; “Kdo je ta človek?”; “Kako se imenujejo te živali?”.
Ta zadnji korak bo utrdil, kar so se naučili, in zaključil zadnjo stopnjo tristopenjske metode Marije Montessori:
- prva stopnja otroke uvede v gradivo in “sproži” njihovo interakcijo z njim;
- druga stopnja, imenovana “prepoznavanje”, jim pomaga pri učenju imen predmetov, ko jih prepoznajo in lahko razlikujejo med njimi;
- tretja stopnja je priložnost za utrjevanje in preverjanje naučenega.
Navodila za igranje igre Headu Montessori igra Kmetija v angleškem jeziku:
https://www.headu.com/data/uploads-headu/docs/MU23608-PDF-2.pdf
Dodatne podrobnosti
Dodatne podrobnosti
Teža | 0,875000 kg |
---|---|
spol | fantek, punčka, unisex |
starost | 2-3 leta, 4-5 let |
Blagovna znamka
Blagovna znamka
Headu

Mnenja
Zaenkrat še ni mnenj.