Headu Montessori igra Kmetija

20,00 

Tvoja prva dejstva o kmetiji s Headu Montessori igra kmetija!

Kdo spi v hlevu? Kaj raste na vrtu? Kje je shranjena pšenica? Zabavajte se ob spoznavanju številnih novih stvari na kmetiji, v družbi živali in ljudi, ki tam živijo!

Veščine:

Okoljska trajnost; spoznavanje kmetij; prepoznavanje živali; prepoznavanje delovnih mest; razumevanje, od kod stvari prihajajo.

Metoda: Montessori

Starost: 2-4

Št. igralcev: 1+

Razpoložljivost: Na zalogi SKU: 8059591423608

Opis

Osnovne informacije

Headu Montessori igra Kmetija – tvoja prva dejstva o kmetiji! Kdo spi v hlevu? Kaj raste na drevesu? Kaj je znesla kokoš? Vtikanka ponuja ogromno možnosti za igro in učenje. Mlajšim otrokom lahko postavljate različna vprašanja zaprtega tipa in s tem krepite njihovo vizualno pozornost ter sposobnost opazovanja, medtem ko starejši otroci lahko razmišljajo samostojno, npr.: Kaj se dogaja v hlevu ali zakaj kmet vozi traktor? Lahko pa si izmislite zgodbo in jo potem še odigrate z liki, ki so zraven. Igra je namenjena predšolskim otrokom do 5. leta starosti, vendar bodo v njej zagotovo uživali tudi starejši otroci.

 

 

Podrobnosti izdelka Headu Montessori igra Kmetija

Kategorija: Izobraževalne igre za dojenčke

Poglavitna inteligenca: Naravoslovna inteligenca

Veščina: Trajnostno okolje

Metoda: Montessori

Starost: 2-4

Št. igralcev: 1+

V škatli dobite:

  • 6 kartic kmetij
  • 36 ploščic

Avtor: Raziskovalni center Headu

Ilustrator: Sophia Toulliatou

Poreklo: Italija

 

Vključene inteligence

Headu Montessori igra Kmetija spodbuja naslednje tipe inteligenc:

RAZVOJNE INTELIGENCE %
Naravoslovna 100%
Telesno-kinestetična 75%
Prostorska 75%
Osebnostna 50%
Logično-matematična 50%
Jezikovna 25%
Glasbena 0

 

Kako igrati Headu Montessori igra Kmetija?

Šest igralnih kartic se lahko uporablja kot maksimalne kartice , ki prikazujejo tipične prizore s kmetij z veliko vidnimi podrobnostmi in še več skritimi pod izvlečnimi deli.

Z otroki odprite škatlo Headu Montessori igra Kmetija in jih opozorite na šest kmečkih kartic ter jim dovolite, da jih sestavijo v vodoravni pravokotnik. Kartice poberite in na glas povejte ime vsakega kraja na slikah in vsakega upodobljenega predmeta: kmečka hiša, hlev, polja, silos in traktor, dvorišče, ovčji ograd, zelenjavno zemljišče, sadovnjak itd. Otroke prosite, naj za vami glasno ponovijo besede.

Kaj je to? Kaj je spodaj?

Otroke opozorite, da ima vsaka kartica izvlečne dele (na hrbtni strani kartic so majhne luknjice, da jih je lažje izvleči). Za njimi je več živali ali stvari, ki so bodisi za oknom bodisi v notranjosti nečesa drugega. Otrokom na primer pokažite, da je na dvorišču piščančji trop in ko potisnete košček, so za njim piščančki. Ali da je pod kokošjo mamo nekaj jajc, pod petelinom nekaj črvov in tako naprej.

Spoznavanje živali in krajev

Opozorite otroke na imena živali: krava, konj, pes, raca, ovce… Razložite, kaj se dogaja na vsakem kraju. Na primer, kmet živi s svojim ženo na kmetiji, krave živijo v hlevu, pšenica ali krma za živali sta shranjeni v v silosu, zelenjava raste na vrtu, sadno drevje v sadovnjaku in v panjih živijo čebele, ki pridelujejo med. Vse te podrobnosti so zelo pomembne. in pomagajo otrokom prepoznati živali, vloge in delovna mesta ter razumeti, kjeizvirajo nekatera živila.

Spodbujanje učenja s tristopenjsko metodo

Ko otrokom pokažete kartice in glasno poveste imena upodobljenih predmetov, jih vadite v prepoznavanju z naslednjimi vprašanji: “Kje je kmetija?”; “Ali mi jo lahko podate?”; “Kje je hlev?”; “Ali mi ga lahko podate?”; “Kje je zelenjava?”.

Igro Headu Montessori igra Kmetija zaključite tako, da otroke prosite, naj povedo imena posameznih krajev na kmetiji, ali pa zahtevate posamezne informacije tako, da pokažete nanje ali postavite naslednja vprašanja: “Kako se imenuje ta kraj?”; “Kdo je ta človek?”; “Kako se imenujejo te živali?”.

Ta zadnji korak bo utrdil, kar so se naučili, in zaključil zadnjo stopnjo tristopenjske metode Marije Montessori:

  • prva stopnja otroke uvede v gradivo in “sproži” njihovo interakcijo z njim;
  • druga stopnja, imenovana “prepoznavanje”, jim pomaga pri učenju imen predmetov, ko jih prepoznajo in lahko razlikujejo med njimi;
  • tretja stopnja je priložnost za utrjevanje in preverjanje naučenega.

Navodila za igranje igre Headu Montessori igra Kmetija v angleškem jeziku:

https://www.headu.com/data/uploads-headu/docs/MU23608-PDF-2.pdf

 

Dodatne podrobnosti

Teža 0,875000 kg
spol

fantek, punčka, unisex

starost

2-3 leta, 4-5 let

Blagovna znamka

Headu

Raziščite edinstven svet učenja z blagovno znamko Headu, vašim partnerjem v Montessori izobraževanju! Njihove igrače so kot čarobni ključi, ki odpirajo vrata otroške domišljije. S Headu se učenje ne dogaja samo v šoli – postane vsakodnevna pustolovščina! Otroci raziskujejo, odkrivajo in se razvijajo skozi igro, zasnovano na učni metodi Marie Montessori. Prepustite se svetu učenja skozi igro z blagovno znamko Headu - kjer rastejo male misli in velike ideje.

Mnenja

Zaenkrat še ni mnenj.


Bodi prvi ocenjevalec “Headu Montessori igra Kmetija”

1 2 3 4 5

PODOBNI PRODUKTI